Daar gaan we dan!

20 april 2022 - Gulpen, Nederland

We gaan op reis! Ergens vorig jaar rond deze tijd bedachten we ineens dat het wel leuk zou zijn om eens wat langer op vakantie te gaan dan 3 weken. Omdat de wereld nog op slot zat door Corona en een camper huren toch wel erg duur bleek, kochten we ineens een caravan en besloten we daarmee door Europa te gaan reizen. In eerste instantie voor 6 weken, dat ging naar 8 en uiteindelijk werd het 10 weken op reis😂.
10 weken door Europa zonder plan, dat lijkt ons fantastisch. Geen stress, op zoek naar mooie plekjes waar we het alledrie heerlijk hebben. Klinkt toch wel als een aardig plan?

Vorig jaar zijn we al 2 keer met de caravan op vakantie gegaan, maar toen hadden we nog geen auto om hem mee te trekken en was ik nog druk met chemo en shit, dus was er altijd voldoende hulp met het opzetten van de caravan en voortent. Afgelopen zaterdag hebben we de caravan opgehaald en het was heeel fijn dat we deze even mochten stallen bij Martine en Bob in de tuin en even konden oefenen met het opzetten van de voortent. En we kwamen meteen in de vakantiestemming, dat lukt sowieso altijd wel in hun tuin met mooi weer en de barbecue aan. Nu stond onze caravan op de achtergrond en maakte dat het plaatje compleet. Maandag hebben we de caravan bij ons thuis gezet en daarna werd het 2 dagen complete chaos om alles op zijn plek te krijgen. Het is allemaal nog nieuw voor ons en toch al een hele klus om voor 10 weken voor iedereen voldoende spullen mee te nemen, dan werkt mijn chemobrein niet echt mee🤯. Maar uiteindelijk zijn we vanmiddag om 12 uur weg gereden, en het plan was 11 uur. Dus we waren haske trots! Het rijden ging ook heel goed, Edwin is een natuurtalent.
Onze eerste stop is camping Osebos in Gulpen. Een prachtige terrassencamping in de heuvels van Limburg. We hebben nu alleen nog de luifel opgezet, dit lukt ons samen in 45 minuten zonder ruzie, nou dat viel alles mee. Dat kan alleen maar beter worden de komende weken. Aandachtspunt is dat we voldoende eten, want dat waren we vandaag een beetje vergeten🙈, moet je nagaan, dat kunnen we dus ook op een banaan en stukje ontbijtkoek.
we zitten nu aan een borrel onder een strakblauwe lucht, dat maakt het plaatje wel compleet. Hier blijven we waarschijnlijk tot maandag of dinsdag en daarna gaan we richting het zuiden.

Met deze blog willen we jullie in tekst en foto’s op de hoogte houden waar we zijn en wat we allemaal zo’n beetje doen. We gaan daar geen vast moment voor prikken of iedere dag iets schrijven, maar als je je aanmeld dan krijg je een mail wanneer er een nieuw artikel staat.

Lize vind het ook helemaal top, die was blij dat we éindelijk op vakantie gingen, het ging er thuis tenslotte al weken over. Er is hier een hele grote speeltuin en nu wordt er gevoetbald met Edwin. Als ze dit jaar ook gewoon een beetje gaat slapen in de caravan gaan we 10 fantastische weken tegemoet.

Liefs Edwin, Gea en Lize

1. Cindy Strijker:
    20 april 2022
    Veel plezier!!!! Genieten maar!!
  2. A.J Middelhoek:
    20 april 2022
    Wat een leuk idee, hoop dat jullie een fantastische vakantie tegemoet gaan.
    Geniet met volle teugen.
    Groetjes
  3. Rianne Westen:
    Genieten🌴
  4. Bob:
    20 april 2022
    Neem aan dat je een lekker gulpener pilske gaat drinken Santé!!!!
  5. Jeanette:
    Yes!!!
    De vakantie is begonnen! Zoek de zwembandjes voor Lize maar vast op! ;-)
  6. Dirry:
    20 april 2022
    Het grote genieten is begonnen 🥳
  7. Renate:
    Heel veel plezier en maak er een mooie reis van met z'n 3en!! GENIET🧡
  8. Martin:
    20 april 2022
    Helemaal super, hele fijne vakantie!! Hartstikke leuk om te lezen 😃
  9. Marja van Ommen:
    Heel leuk, geniet ervan!
  10. Marjolein:
    Yeahhh....trots op jullie!!
  11. Frank Schreuders:
    21 april 2022
    We gaan jullie volgen! Geniet ervan!
  12. Jaap en Liesbeth:
    21 april 2022
    Lieve Gea,Edwin en Lize, Wat een bijzondere reis gaan jullie maken geniet ervan super een hele onderneming liefs en groetjes en knuffel voor Lize van buurman jaap en buuf liesbeth.
  13. Janneke:
    22 april 2022
    Heerlijk!! Veel plezier! Ik ga je volgen, leuk dat je het online deelt!
  14. Annemieke:
    23 april 2022
    Heel veel plezier schattebol 😘 Al een geweldige start en ik wens jullie geweldig mooie avonturen samen toe ♥️☀️

En ik voel jullie verhalen mee 😘
  15. Anneke Aarse:
    26 april 2022
    Een heerlijke vakantie gewenst! Geniet ervan met zn 3 tjes!
    Leuk om mee te mogen kijken👍🤗
  16. Anneke van Etten:
    26 april 2022
    Wat geeft de caravan toch veel vrijheid. Geniet ervan. Leuk om mee te lezen.
  17. Elly:
    26 april 2022
    Edwin, Gea en Lize een hele mooie vakantie en geniet ervan.❤️😍
  18. Agnes en Ton Visser:
    26 april 2022
    Hoi vd Leedenclub, wat een leuk verslag zeg, ik zag het helemaal voor me, dat getob met inpakken en opzetten 😊. Maar ook dat biertje onder een strakblauwe hemel, bij aankomst en zoals gezegd: in een haske trotse mood...hou dat vast! Geweldig en jaloersmakend avontuur...erg leuk om mee te mogen kijken en -leven met jullie.
  19. Judith vd Beek:
    26 april 2022
    Leve het kamperen!! Alles mag niks moet!! Het grote genieten is begonnen!!
  20. Esther:
    3 mei 2022
    Heerlijk met z’n drieën; alles mag en niets moet!!
    Geniet van en met elkaar😘🍷🏕 en leuk om jullie te volgen ☀️